هزینه سونو انتی چنده بیمه میده؟

۸ پاسخ

چرا فاکتور ببری تکمیلی میده

وآزمایش های غربالگری روهم رایگان با بیمه آسیا انجام دادم

من بیمه آسیا داشتم پایه تامین اجتماعی هزینه آنتی شد ۱/۵۰۰بیمه ۹۰۰تومن داد

بستگی ب بیمت داره چی باشه
و اونجایی ک میری چقد بگیرن جا با جا فرق داره

من رفتم درمانگاه سونو شد ۱میلیون
آزمایش رفتم پردیس بیمه نداشتن شد ۱و۸۰۰حدودا.برو یه جا بیمه باشن اینا الکی میگن آزاده

بیمه نمی‌ده من هفته قبل انجام دادم با آزمایش دقیق۳۸۴۰شد .سه میلیون و هشتصد و چهل

بیمه من مبلغ بالاییشو داد ( بیمه مسلح ، تکمیلی ندارم)
گفت ازاد هر قل بدون سرویکس ۲۴۰۰ ک مجموعا حدودا ۶ تومن میشد
من ۲۱۰۰ دادم

خیر بیمه ای نیست
بستگی داره
بهترین سونو گرافی شهرمون ۵۵۰۰
من رفتم ی جای معمولی ۳تومن
ازمایششم ۲تومن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری