هزینه سونو انتی و آزمایش رو با بیمه یادتونه ؟ چقدر شد؟

۹ پاسخ

هر کدوم جدا ۱۱۰۰

دکتر من به من گفت ازمایشش ازاده ولی سونورو ثبت میکنم برات

برا من کلا نزدیک سه تومن شد دوتاش

غربالگری کلا ازاده هزیزم گر اینکه تکمیلی داشته باشی

1100سونوگرافی1200 آزمایش، با هزینه ویزیت تقریبا 2500 دراومد برا من

غربالگری ها ازادن بیمه نیستن
تا اونجایی ک من دیدم

اگر دکتر بنویسه سونو 170 ازمایش 127
البته من بیمه نیروهای مسلح بودم

میگن ازمایشش ازاده اره؟

من دیروز انجام دادم سنو یه تومان ازمایش هم یک و پنجاه تومان

سوال های مرتبط

مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان 💙پسمل تُپُلی💙 مامان 💙پسمل تُپُلی💙 ۳ ماهگی