تو نوتيفها اومده برام انتي ٦ تومن قيمت دادن بهت اشتباه نوشتي ك پاک کردی دیگه؟؟؟
با بیمه تکمیلی برام رایگان شد
ما تکمیلی نداریم
ولی انتی با بیمه حساب شد برامون
انومالی ام وقت گرفتم با بیمه حساب کردن هزینش کم تر شد
بستگی ب بیمه ات داره . یسریاشون نامه بگیری ی بخشیش رو میدن
بیمه ما میگه بخشی شو میده
نه آزاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.