اومدم سونو انتی با بیمه ۲۴۰۷تومن شده.شماجدیدارفتید؟

۱۴ پاسخ

برای من1300

عزیزم من رفتم چند هفته پیش شد یک تومن

بله دوهفته پیش منم ۲۵۰۰سونودادم

من ماه پیش رفتم۱۵۰۰

واقعا؟منم سه شنبه باید برم

سلام منم ان تی اول رفتم ۱۹۸۰شد

من با سونوی واژینال ۱۱۰۰

من با بیمه شد 800ازمایشمم 1100

من ۹ دی رفتم شد ۱۲۵۰ عزیزم

من رفتم سه میلیون و پونصد هزار تومن شد فقط سنوش اونم با بیمه تکمیلی 🙁

منم باید همین هفته برم ولی۲و۵۰۰با بیمه راستش خیلیه 😂

من ۲ هفته پیش رفتم ۱میلیون و ۸ هزار تومن

من ۲تومان دادم ازاد یک ماه ونیم پیش

بستگی به منطقه هم داره ، من ۱۱۰۰ دادم
کجای تهرانی؟

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته سیزدهم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری