خانما سونو انتی رو با بیمه انجام میدن یا ازاد

۱۱ پاسخ

من دکتر حسین شاکری رفتم ارژانتین عالیه برا انتی سونوش یه میلبون ۸۰۰

انومالی هم ازاد رفتم سونو همه جا ازاده

من تکمیلی هم داشتم ولی نشد
آزاد حساب کردن

مال من سونو ان‌تی 1900شد
ازمایشش1200
انومالی نمیدونم چقد بشه

اسمه بیمت چیه من اسیا بودم

ماله من تکمیلی اسیا دارم

به من گفت با تکمیلی ۱۰۰ هزار تومان میشه ازادش یه میلیون دویست بود
اما من به خاطر خیال جمعی سلفری دادم ۹ میلیون

بعضی جاها ازاد بعضی جاها با بیمه
مثلا تو کرج دکتر قدیمیان، اصلانی و نوحی با بیمه حساب می کنن، دکتر شکری کلا ازاده
من پیش دکتر قدیمیان رفتم انتی با بیمه شد ۷۵۰
انومالی پیش اصلانی رفتم با بیمه شد ۹۴۰

اگر تکمیلی داشته باشی میشه

با بیمه سلامت انجام میدن

آزاده

سوال های مرتبط