من حدود یه ماه و نیم پیش رفتم سونو ان تی ۱۷۰۰ شد آزمایش هم همون ۱۷۰۰ شد.من همدانم حالا باز مونده کدوم شهر باشی.ولی انومالی هنوز نرفتم میگن که انومالی حدود سه یا چهار میلیونه نمیدونم راسته یا نه
من مشهد هستم سونو ntرفتم مجتبی اورعی زارع ۱۹۰۰
آزمایش همه جا ۱۸۰۰ ۹۰۰ بود رفتم درمانگاه فجر ۸۲۷ هزار تومان شد
عزیزم تا سونو هات زیاد مونده .روز به روزم تغییر میکنه.انشالله همونجا که وقتشه حسابی جیبت پر پوله .از الان پس اندازتو شروع کن.اون موقع پولت جوره😊
بستگی ب شهر دکتر و امکانات و بیمه و نوع قرداد ازاد و دولتی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.