سلام خانم هزینه سونو انتی و انومالی چقدره

۴ پاسخ

من حدود یه ماه و نیم پیش رفتم سونو ان تی ۱۷۰۰ شد آزمایش هم همون ۱۷۰۰ شد.من همدانم حالا باز مونده کدوم شهر باشی.ولی انومالی هنوز نرفتم میگن که انومالی حدود سه یا چهار میلیونه نمیدونم راسته یا نه

من مشهد هستم سونو ntرفتم مجتبی اورعی زارع ۱۹۰۰
آزمایش همه جا ۱۸۰۰ ۹۰۰ بود رفتم درمانگاه فجر ۸۲۷ هزار تومان شد

عزیزم تا سونو هات زیاد مونده .روز به روزم تغییر میکنه.انشالله همونجا که وقتشه حسابی جیبت پر پوله .از الان پس اندازتو شروع کن.اون موقع پولت جوره😊

بستگی ب شهر دکتر و امکانات و بیمه و نوع قرداد ازاد و دولتی داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان جیجیک مامان جیجیک هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🍒 مامان پناه🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری