مامانای گل نمیدونید هزینه سونو انتی چقدره؟

۸ پاسخ

ازاد دادم چند روز پیش شد ۱میلیون

من دوقلو بودم ۴۶۵۰

من ۱۷۰۰سونا شد ۱۱۰۰هم آزمایش

بدون بیمه۲۵۰۰با بیمه تامین اجتماعی۱۷۰۰

با تامین اجتماعی سونوگرافی شد ۹۶۰ تومن
ازمایش خونش هم دکتر یادش رفته بود بنویسه ازاد دادم شد ۱۵۰۰
امروز انجام دادم

2 تومن

من پرسیدم گفتن ۱۵۰۰/۱۷۰۰

هست۱۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان جیجیک مامان جیجیک هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری
مامان نورزندگیم مامان نورزندگیم هفته هشتم بارداری
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد