من سونو 3000 و ازمایش 1700
این قیمتا ازاده یا بابیمه اینقدرمیشه
ساری : سونو ۴۸۵۰ و ازمایش ۱۷۰۰ (بیمه ای نیست)
سونو ۱۷۰۰ ازمایشم ۱۷۰۰
منم هفته بعد باید برم پرسیدم گفت ۲تومن سونوگرافی، آزمایش ۱۷۰۰
مشهد شهر بهشته قیمت همه چیش با همه جا فرق داره و بهتره با بهترین دکترا🥰
من سونو ۱۲۰۰ دادم
ازمایش ۱۷۰۰
البته من بیمه تکمیلی داشتم
ولی فکر کنم سونو با بیمه تامین حدود ۲۵۰۰ بود اون موقع
عزیزم برو نسل فردا ، سونوگرافی۲۷۰۰-----ازمایش خونش ۱۷۰۰----ک من تکمیلی داشتم سونوشد۷۰۰ازمایش خونش۷۰هزارتومن. اگر بیمه تکمیلی داری برات چیزی نمیفته
آزمایش ۵و سونوگرافی ۳
۴.۸۰۰سونو
۱.۸۰۰ازمایش شد برا من
جای خاصی هم نبود معمولی بودش🥴🥴
مشهدونمیدونم ولی چناران تقریبا2500هست
برای من حدودا ۱۷۰۰سونو و آزمایش هم ۱۵۰۰شد
من سونو ۲۷۰۰ازمایش ۱۷۰۰دادم
تقریبا5،البته هرشهری قیمتا متغیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.