خانما هزینه سونو انتی دوازده هفته چقدره؟

۹ پاسخ

من ده روز دیگه باید برم پرسیدم ۴ و نیم ازاد با تامین اجتماعی ۳ تومن

۲۳۵۰
۸ فروردین رفتم

من برای دو قلو ۸ فروردین ۱۰میلیون ۲۰۰هزار تومان دادم واقعا خیلی هزینه عجیبی بود بعدم ازمایش دادم ۹.۸۰۰.۰۰۰ هم اونجا گرفت

من ۵ فروردین دادم ۱۸۰۰

هر جا یقیمته ی جا 1700 ی جا 3800

من ۱۶ ام رفتم ۳۵۰۰ در اومد

من چند روز پیش ۵۱۴۰۰دادم

بستگی داره
هرجایی یه قیمت میگیرن

من قبل عید ۲۸۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو هفته سیزدهم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان جیجیک مامان جیجیک هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سیزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری