من ده روز دیگه باید برم پرسیدم ۴ و نیم ازاد با تامین اجتماعی ۳ تومن
۲۳۵۰
۸ فروردین رفتم
من برای دو قلو ۸ فروردین ۱۰میلیون ۲۰۰هزار تومان دادم واقعا خیلی هزینه عجیبی بود بعدم ازمایش دادم ۹.۸۰۰.۰۰۰ هم اونجا گرفت
من ۵ فروردین دادم ۱۸۰۰
هر جا یقیمته ی جا 1700 ی جا 3800
من ۱۶ ام رفتم ۳۵۰۰ در اومد
من چند روز پیش ۵۱۴۰۰دادم
بستگی داره
هرجایی یه قیمت میگیرن
من قبل عید ۲۸۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.