۵ پاسخ

من ان تی فقد رفتم پیشش عالی بود دلم میخواد انومالی هم برم پیش خودش گفت نینی هم دختر هس💗🥲

من شیرازی نیسم ولی دکتر یزدان پناه عالیه سونو ان تی رفتم پیشش حرف نداشت آنومالی هم میخام برم پیشش

من برای انومالی مرودشت رفتم (چون شیراز هرجا زنگ زدم برای نوبت گرفتن دیر شده بود)
رفتم مهرداد کارامد مرودشت خیلی خوب و دقیق و عالی چک کرد، هزینش هم 2.270شد

اگر نوبت داشته باشه احسان یزدان پناه نوبت بگیر عالیهههه
من دیر اقدام کردم برای نوبت گرفتنش گفت باید از 2.3هفته قبل زنگ میزدی برای نوبت

بهترین دکتر تو شیراز یزدان پناه

دکتر حمیرا وفایی

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری