۶ پاسخ

من هیچ علائم نداشتم فقط سردرد حال تهوع ۱ روز داشتم نمیفهمیدم باردارم ببعد از چند روز گفتم برم یه بی بی بزنم مثبت شد

عزیزم مهم ترین. علامت بارداری عقب افتادن پریود هستش، من بعد از ۷ روز عقب افتادن پریودم بی بی چک زدم و آزمایش دادم مثبت شدن.

نه یکی علائم داره یکی نداره

نه هرکس متفاوته

درخواست دوستی بده لطفا

نه من خودم نمیدونستم باردارم بعد که فهمیدم علائم ا رو زیر نظر گرفتم مثلا بزاق دهانم زیاد شده بود به بارداری ربط میدادم😂

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری