۴ پاسخ

عزیزم همه چی تقریباً نرمالِ فقط گلبول‌ های قرمز کمی کوچک و هموگلوبین در مرز پایین احتمال کم‌ خونی فقرآهن قند،چربی‌ها، آنزیم‌ های کبدی و تیروئید نرمال
اگر علائمی مثل رنگ‌ پریدگی خستگی بی‌اشتهایی یا ضعف داره بهتره سطح آهن و فریتین هم چک بشه

حتما ببر دکتر ببینه انشالا چیز مهمی نیست ..علائم خاصی داشت که بردی آزمایشگاه؟

بچت کم خونی داره؟

پ.....

تصویر

سوال های مرتبط