مامانااگ بچه روبااب سردبشوریم ضررداره؟

۷ پاسخ

بله هم سرما میخوره هم خوشش نمیاد اذیت کنندس براش

دوست ندارن.اذیت میشن

دختر من ک خیلی حساسه میترسه

ولرم بهتره
سر بدنش ضعیفه استخون درد میگیره

نه اصلا خوب نیست گناه داره بچه

ممکنه سرما بخور
یا سردی کنه

آره.

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان اسراء مامان اسراء ۶ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی