توی قم کدوم دکتر اختیاری سزارین میکنه❌❌❌❌❌❌❌❌

۳ پاسخ

من اسفند ۴۰۴ زایمان سزارین اختیاری کردم‌پیش دکتر دیانت ۲۰ تومن گرفت حالا هزینه بیمارستان به کنار

هیچ دکتری
چون منع کردن به هرکی میگی میگن نمیتونیم

یه تماسی بگیر با مطب دکتر قاسمی
دکترخودم هستش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد