خانما کی قرص لتروزول خورده و باردار شده؟

۱۰ پاسخ

من عزیزم الان 4ماه باردارم

البته اینم بگم سقط ربطی ب قرص نداره ها

من خوردم سقط شد این سری کلومیفن خوردم

من هم این ماه خوردم 8 م موعدم هسن

عه نمیدونستم فرقی نداره
دکتر گفته بعدش بری سونو؟ ب من گفته روز هشتم برم مطبش سونو

من دکتر برام نوشت لتروزول و دفامد و اواهلث توی همون ماه باردار شدم

من خوردم

من

من خوردم
دعاکن باردار باشم

من خوردم گلم یه بار سقط شد بار دوم خوردم ک الان باردارم

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری