مامانی هاا
کیا جوش زدن و اینکه جنسیت تو دلیشون چیه؟

۶ پاسخ

ربطی نداره ب نظرم..

من پسر

نی نیت صد در صد دختر دنبال علائم دیگه نباش خواهر پاین تنش معلومه

دختر

من و پسره

من دختره

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان نفس و نیکا💖💖 مامان نفس و نیکا💖💖 ۷ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه ی خدا🩵🩷 مامان هدیه ی خدا🩵🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری