۱۰ پاسخ

من میخوام بزارم سدنا

اسم دختر من همتا.این یکی هم اگه دختر باشه ملکا میزارم

اسم دختر من رونیکا

دختر من اسمش شهرزاد🩷🎀

من اگه دختر باشه نیکی یا سپیدار❤️

من آدرینا انتخابمه🥰

آیسا🥹
من دوس دارم شوهرم میگه الا بلا فاطمه زهرا🤧

نفس دلوین رها پناه السا الآی
بین اینا موندم

من اسم پناه را خیلی دوست دارم
مثلاً پناه بردن بر خدا
وقتی صداش کنم بگم پناه من ✨❤️

منم هنوز انتخاب نکردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری