دلم سفت شده تو دلم نفغ دارم

۴ پاسخ

چون از زدن امپول ۸ روز میگذره

شاید داری بارداری میشی

حتما میخوای باردار بشی منم داشتم

حبوبات چیزایی که نفخ داره نخور یا کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری