خانوما چند روز بعد از اقدام تست بزنم ؟

۵ پاسخ

سلام یک هفته باید از پریودیت بگذره

حداقل چند روزی از پریودیت بگزره

استرس نداشته باش،اپلیکیشن بارداری و پریودی رو نصب کن بعد ک پریودیت ب تاخیر افتاد یک هفته بعد برو آزمایش بتا بده،شک و دودلی هم نداره

۷روز از موعدت بگذره

بایدازموعودت بگذره

سوال های مرتبط

مامان محمد.شاهان مامان محمد.شاهان هفته سیزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان پسـته🤰🏻 مامان پسـته🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان حبه قندام مامان حبه قندام ۱ ماهگی
سپیده سپیده قصد بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی