بین اسم رادین و رادوین کدومش قشنگ تره

۱۷ پاسخ

رادین خیلی زیاد نشده؟

رادوین جدید تره

بنظرم رادین قدیمی تره و رادوین جدید تره😍این نظر شخصی منه البته😊

رادین معنای قشنگ تری داره

راوین😬.

رادوین قشنگه آرتین هم قشنگه

رادین

رادین😍👌🏻

رادین

خانم انومالی که میگن بهتره توی هفته ی ۱۸ باشه فقط سونو هست یا آزمایش خون هم داره؟

رادین

اولی تلفظ راحت تری داره دومی جدید تره

رادوین

رادین

رادین

رادین

رادین

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری