بین چندتا اسم موندم کدومش قشنگ تره؟؟ هاکان ، هیرا، هیوا ، هیراد ، هامین🥲

۲۰ پاسخ

قطعا هیراد

من عاشق هامینم اگ پسر باشه احتمال زیاد بزارم هامین

هاکان

من اگه نی نیم پسر بشه
اسمش رو هیرا میزارم

هیراد و هاکان😍

چون کوردی هیوا بزار واقعا قشنگ

من خیلی هیراد رو دوس دارم ولی نذر کردم پسر بشه سبحان بزارم دیگ با خدا عهد کردم
اگر پسر باشه نی نی سبحان میزارم ولی هیراد رو خیلی دوس دارم

عاشق هیراااد م اما ب اسم پسرم نمیاد

دختر باشه هیرا،پس باشه هامین

ها‌کان و هیراد خیلی قشنگه😍

هاکان

هر چیزی غیر از هامین. چون خیلی داره فراوون میشه

هامین

هاکان خیلی قشنگه👌🏻

هامین

هیراد قشنگه

هیراد

هیراد عالیه

هاکان خیلی قشنگه

هیراد

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم💙🩵 مامان قندعسلم💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان شبنم،همدم،جوجه مامان شبنم،همدم،جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجومحسن مامان جوجومحسن هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی