۹ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

ما یه گروه توی روبیکا داریم که مامانای باردار سه ماه اول توش هستن و باهم تجربیاتشونو به اشتراک میزارن
دوس داشتین به این ایدی روبیکام پیام بدین لینکو براتون بفرستم
@stronggirl_me

چهارده هفته و سه روز رفتم بازم احتمال داد

جنسیت چی بود؟

۱۴هفته و۴روز

من ۱۴ هفته ۶ روز رفتم گفتن .
انومالی هم رفتم همون بود

من ۱۵ هفته رفتم

عزیزم سونو انتی چند هفته رفتی!؟

۱۸هفته به بعده دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محیـ🩰ــا مامان محیـ🩰ــا روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان تودلی🥺💕 مامان تودلی🥺💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته نوزدهم بارداری