خانوما کسی پیش دکتر شماعی رفته سونو مشهد؟؟

۳ پاسخ

من چهارشنبه نوبت دارم می خوام برم

ما یه گروه توی روبیکا داریم که مامانای باردار سه ماه اول توش هستن و باهم تجربیاتشونو به اشتراک میزارن
دوس داشتین به این ایدی روبیکام پیام بدین لینکو براتون بفرستم
@stronggirl_me

برو علم الهدی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری