۲ پاسخ

عزیزم اسم قشنگی برا دخترت انتخاب کردیی ماهم خیلی دوسش داشتیم با ثبت احوال حرف زدیم گفتن این اسم رو اجازه نمیدن اصلا، ماهم مجبور ب انتخاب اسم دیگه ایی شدیم

fl میزنه

سوال های مرتبط

مامان نهال خانوم🌱 مامان نهال خانوم🌱 ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی