۴ پاسخ

رب ریختم😕

اگه رب نریختی اره چون گوجه از ۸ به بعد مجازه

البته نی نیتون ۶ ماهشه . عدس و پیاز و گوجه از ۸ ماهگی مجازه

اگه ادویه و نمک نداره اره

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۶ ماهگی
مامان hosein مامان hosein ۱۷ ماهگی
مامان کیان🌌و کیارش مامان کیان🌌و کیارش ۱ سالگی
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری