۲ پاسخ

عیب نداره آدم خودش متوجه اصلا نمیشه و هیج علائمی ندارن خیلیا

آره عزیزم ۵ روز از عقب افتادن که گذشت بیبیچک بزن ۱۰ روز بعد آزمایش خون

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری