۶ پاسخ

برای ماه آخر خوبه من استفاده کردم وگرنه ماه های اول میگن خوب نیست اصلا

من ماه آخر شروع کردم ب خوردن برا اینکه بچه دنیا میاد زردی نگیره

تو گوگل نوشته بود باعث انقباض رحم و سقط جنین میشه نخورین

عالیه پوست بچه رو روشن میکنه
ولی درحد یه قاشق روزانه

عرقیجات میگن نخوریم خیلی،بهتره.من نخوردم اصن

تو ماه های آخر به اندازه موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان مبین 🩵 مامان مبین 🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری