دخترم بدنیا اومد منم دگه دخترم دارم 😻🥰😍

۱۲ پاسخ

سلام خانما ی دختر ده ساله هست بی سرپرست و سرطان داره ی چشمشم از دست داده تو این بیماری اگه کسی میتونه کمک کنه پ . و .ل عملش جور بشه خواهش میکنم براش دعا کنید
نفری ۱۰۰ تومن هم براش خوبه و عملشو میندازه جلوتر
۱.5892
۲.1015
۳.6823
۴.1480
آتنا شریفی

عروسک نمیخایین تاپیکم نگاه کنید🥹❤️

بسلامتی

وبسلامتی

بسلامتی عزیزم مبارکت باشه انشاالله پاقدمش خیرباشه برامام دعاکن

ای جانم
مبارک باشه💕

مبارک باشه عزیزم 😍😍

به سلامتی عزیزم قدمش پر خیر و برکت باشه

مبارکه عزیزم 🥰

ای جان قدمش مبارک باشه😍

منم امروز سزاریان میشم برام دعا کنید

بسلامتی عزیزم مبارک باشه قدمش خیر باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۱ ماهگی
مامان تمشک خانوم🎀 مامان تمشک خانوم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۶ ماهگی