کیا قرص کابرگولین یه هفته دوبار بخوری یعنی دوتا باهم ؟؟؟

۳ پاسخ

من دکتر فقط یه بسته داد
یه نصفه دوشنبه نصف جمعه

من وقتی دکتر بهم داد گفت هر سه روز نصف قرص

ای بابا مام که همه مشکلاتمون شبیه همه😂من دو ماه هفته ای دوتا یکشنبه و سه شنبه خوردم آزمایش دادم از حد نرمال هم پایین تر بود

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدمبین مامان محمدمبین هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی👪 مامان تودلی👪 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری