۳ پاسخ

من تهوع وحشتناک گرفتم

منم میخورم عوارض نداشته برام ولی بدن با بدن فرق داره شاید برامن واکنش نشان نده برلی کس دیگ بده

من خوردم، عوارض نداشت.

سوال های مرتبط