میخام اسم ادرین بزارم بنظرتون خوبه؟؟

۵ پاسخ

آره قشنگه .ببین اسم انتخاب کردی به دلت نشست از کسی نظر نپرس . هر کسی یه چیزی میگه . اسم کاملا سلیقه ایه .ببین خودت با چی حال میکنی

قشنگه فقط ببین ممنوع نیست

قشنگه میذاره ثبت احوال؟؟

قشنگه

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آرین و فسقلی💙 مامان آرین و فسقلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان arsin مامان arsin هفته سی‌وپنجم بارداری