شما موهای کوچولوهای رو کوتاه کردید؟

۷ پاسخ

ما موهاشو زدیم کلا یه ذره داشت اونم می‌ریخت .الان ماشالا قشنگ داره یه دست در میاد قربونش برم

تصویر

دورش بگردم هنور کچله مو نداره بخام گونا کنم😅🥰

من دوهفتس زدم

نه کوتاه نکردیم فکر نکنم به پرپشت ربط داشته باشه.چون دختر من الان ریزش داره سرش احتمالا واسه اینجور شرایط میگفتن.چون الان خیلی رو صورتش میریزه اذیتش میکنه و ممکنه تو دهنش بره
ولی انگار همه بچه ها ریزش مو نداره مثل دختر من

نه میترسم هنوز سرشون وپوستشون نازکه کوتاه چه ربطی به پر پشت شدن داره آخه . از ریشه که نمیخواد بیاد که تقویت بشه

خواهر شوهرم ۶.۷ ماهگی زد تا یکسال مث همون موقع شده بود کامل دراومد

نه چرااا

سوال های مرتبط

مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری