شیر خشک ویتالی کسی میدونه خوبه یا نه

۲ پاسخ

سلام اره خوبه من دخترم میدم از بدو تولد تا الان خدا رو شکر هم وزن دهی خوبی داره نه اینکه کولیک داشت

اگه بچه ات حساسیت به پروتئین گاوی داره فقط شیرخشک های ha یا پپتی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان نــورا♥️ مامان نــورا♥️ ۱ سالگی
مامان نــورا♥️ مامان نــورا♥️ ۱ سالگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی