ممکنه لک لانه گزینی وسط سیکل باشع؟

۶ پاسخ

منم ۱۳ سیکل ترشح صورتی کمرنگ داشتم شما چندروز بعدش تست زدید مثبت شد؟

عزیزم شما چند سیکلت لک داشتی؟ و در چه حدی بود ؟ و چه رنگی

سلام عزیزم لک لانه گزینیت چندم سیکلت بود و چ جوری بود؟اگر بدت نمیاد بگو عکس بفرستم یه راهنماییم کن لطفا
من ازم لک اومد فکر کردم ترشح هست چون فردا چهارده سیکلمه بعد ک نگاه کردم دیدم ترشح قهوه ای روشن هستش ممنون میشم راهنماییم کنی🥲🙏

گلم منم وسط سیکلم لک داشتم شما باردار بودی زهرا جان؟

عزیزم شما چه روزی از سیکلت لک لانه گزینی داشتی

فکر میکنم منظورتون اینه که خون قاعدگی نباشه لانه گزینی باشه؟

سوال های مرتبط