۳ پاسخ

درست نمیکنم میخرم

بستنی لیوانی بهش میدم ی

من شیر و شیره خرما مخلوط می کنم میریزم داخل قالب بستنی یخ بزنه بعد بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم ۱۶ ماهگی