اب جوش میریزم توی لیوان نبات میندازم داخلش
هم نبات حل میشه هم اب ولرم
نبات رو داخل ظرف بذار اندازه ای که مثلا داخل لیوان چایی میریزیم بزار رو شعله کم .خودش کم کم باز میشه بهش ی لیوان یا کمتر آب بریز هم بزن رنگ چایی میشه برش دار
من اینطوری درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.