دوستان نبات داغ برای بچه چطوری درست میکنین

۲ پاسخ

اب جوش میریزم توی لیوان نبات میندازم داخلش
هم نبات حل میشه هم اب ولرم

نبات رو داخل ظرف بذار اندازه ای که مثلا داخل لیوان چایی میریزیم بزار رو شعله کم .خودش کم کم باز میشه بهش ی لیوان یا کمتر آب بریز هم بزن رنگ چایی میشه برش دار
من اینطوری درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان نقلی🥰😍😍جونم مامان نقلی🥰😍😍جونم ۱۷ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم ۱۶ ماهگی