۳ پاسخ

گندمو خیس کن
بزا بپزه
میتونی گوشت ریش شده یا مرغ ریش شده بریزی
وقتی پخت
دارچین بریز
میتونی عصاره قلم هم بزنی
کنجدهم همینطور
برای شیرینیش هم شیره انگور بریز

من فیله مرغ و سیب زمینی و بلغور گندم و عصاره قلم رو میذارم باهم سه ساعت میپزه بعد مرغ و و سیب زمینی رو له میکنم قاطیش میکنم دارچینم میریزم روش موقع سرو
بعضی شبا هم از بیرون میگیرم براش دوست داره

من اماده میخرم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی
مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۶ ماهگی