شما حلیم چه طوری درست میکنین؟

۳ پاسخ

برا دخترم ی تیکه گوشت و دو قاشق گندم و عصاره قلم میندازم تو قابلمه با شعله کم میزارم ۴ساعت بپذه بعد گوشتو با چاقو ریز میکنم میندازم تو حلیم و با میکسر برقی له میکنم قشنگ ی حلیم کشدار درست میشه

گندم شب قبل خیس میکنم با گوشت میزارم چند ساعت بپزه میتونی قلمم بندازی توش من اب قلم میریزم بعد که لعاب دار شد میکس کن

من گندم رو ۱۲ ساعت خیس میکنم میذارم بپزه از اونورم مرغ رو آب‌پز میکنم ریش ریش میکنم بهش اضافه میکنم ۴ ۵ ساعت میذارم باهام میپذن عصاره قلم هم اضافه میکنم
چون گوشت دوست ندارم مرغ میزنم

سوال های مرتبط

مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی