۴ پاسخ

ابلیمو و نمک میزنم چند دقیقه بمونه بعد سرخ میکنم

چون دوس نداشت درست نمیکنم

نمیخوره

سوخاری میکنم

سوال های مرتبط

مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی