چجوری برا نی نی هاتون پنکیک درست میکنید ؟؟

۵ پاسخ

کاری نداره دوتاقاشق ارد یه تخم مرع کامل دوتاخرماواسه شیرینیش ک طبیعی باشه میتونی اگ بچت حساسیت نداره دوتاقاشق شیر بریزی یا آب گرم،من طعم داردرست میکنم پودردارجین میزنم بایکم وانیل ک عطرداشته باشه خیلی دوس داره

تو تاپیک هام هست یه سر بزن

تصویر

دو تا دستور پنکیک تو تاپیک هام دارم

.....

تصویر

تو تایپکام هست عزیزم

سوال های مرتبط