برا پنکیک ، من سیب یا موز و رنده میکنم ،ی تخم مرغ ، سه چهارتا قاشق غذا خوری شیر و سه تا قاشق ارد هممیزتم قاشق قاشق میریزم تو تابه
من این طوری درست می کنم
چند تا خرما رو داخل آب داغ می ذارم
هسته و پوست ها رو جدا می کنم
خرماها رو کامل با دستم له می کنم
یکی دو تا بيسکوئيت مادر داخلش پودر می کنم
پودر گردو و بادام هم داخلش می ریزم و قشنگ با خرماهای له شده قاطی می کنم
به صورت گلوله های کوچولو در میارم و به دخترهاممیدم
راحت می خورن و خیلی هم دوست دارن
گردو با خرمایی که هسته و پوستشو گرفتی میکس کن بعد به شکل رول در بیار تو کنجد یا پود نارگیل بغلتون وسطش میتونی یه شیار ایجاد کنی ارده بریزی بعد بزاری داخل یخچال خنک شد برش بدی خیلی مقویه
اره من گاهی درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.