۴ پاسخ

برا پنکیک ، من سیب یا موز و رنده میکنم ،ی تخم مرغ ، سه چهارتا قاشق غذا خوری شیر و سه تا قاشق ارد هم‌میزتم قاشق قاشق میریزم تو تابه

من این طوری درست می کنم
چند تا خرما رو داخل آب داغ می ذارم
هسته و پوست ها رو جدا می کنم
خرماها رو کامل با دستم له می کنم
یکی دو تا بيسکوئيت مادر داخلش پودر می کنم
پودر گردو و بادام هم داخلش می ریزم و قشنگ با خرماهای له شده قاطی می کنم
به صورت گلوله های کوچولو در میارم و به دخترهام‌میدم
راحت می خورن و خیلی هم دوست دارن

گردو با خرمایی که هسته و پوستشو گرفتی میکس کن بعد به شکل رول در بیار تو کنجد یا پود نارگیل بغلتون وسطش میتونی یه شیار ایجاد کنی ارده بریزی بعد بزاری داخل یخچال خنک شد برش بدی خیلی مقویه

اره من گاهی درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 مامان مـاهـلـیـن🌙🧿 ۲ سالگی
مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی