۶ پاسخ

🫢شلوارت خوشگله

منم دوست دارم بدونم

۱ لیوان ارد
۱ لیوان شیر
به جای شکر میتونی شیره انگور بریزی خوشمزه تر میشه ۱ عدد تخم مرغ
نصف قاشق بکینگ پودر هم بزن همه شو تو کره سرخ کن خیلی خوشمزس پسر من که دوس داشت میتونی موز هم اضافه کنی

تو تاپیکام هست

من دوبار درس کردم اصلا نخورد

ی بار درست کردم موند رو دلش دیگه بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان اردلان و ارسلان مامان اردلان و ارسلان ۲ سالگی
مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پارسا🤎☘️ مامان پارسا🤎☘️ ۲ سالگی