بچه هاتون خودزنی دارن؟

۸ پاسخ

مارو میزنه

بعضی وقتا آره

نه.

وای نه اصلا از کجا یاد گرفته

ن پسر من فقط بعضی وقتا ب حالت شوخی منو میزنه یا باباش

بله تا دلت بخواد به خودش سیلی میزنه

خودزنی که نه، ولی منو زیاد گاز میگیره و چنگ میزنه

نه بچه منو نداره فقط من باباشو خیلی می زنه

سوال های مرتبط

مامان مایسا مامان مایسا ۲ سالگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا💗 مامان آنیسا💗 ۲ سالگی
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری