۵ پاسخ

پس‌اگ دیدی بهتر نشد ببرش دکتر
میتونه دلایلِ مختلفی داشته باشه شاید کم خون.....

پس‌اگ دیدی بهتر نشد ببرش دکتر

عکس میفرستی لطفاً

مامان های عزیز بچه ام الان رفته توی پنج ماهگی بعد شش ماهگی رفت چند کیل شیرخشک بریزم‌برام .

واکنس زده ؟یا دارو ای مصرف کرده؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی