گرمیچر باید تو یخچال یمونه؟

۴ پاسخ

صددرصد من ۲ماهه دارمش هنوز خراب نشده

ن عزیزم زیر دمای ۲۵درجه بزارش
بعد از زمانیکه بازش کردی باید تا ۱ماه فقط استفاده بشه بعدش یکی دیگه بخر روی کارتنش نوشته

بله

من بيرون ميزارم نميدونم

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷👶🏻 مامان آوینا🩷👶🏻 ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان هامین❤️ مامان هامین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۹ ماهگی
مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی