منم بالاخره زاییدم 🤣😁

۹ پاسخ

چرا😂😂😂

الان؟؟؟؟

به سلامتی عزیزم😍🩷

بسلامتی عزیزم ❤

به سلامتی چقدر زود بچه دستگاه نرفت

انشاله به اون روز هم میرسی کم مونده

چی میگی رویا کی زاییدی😐

منم زایدم ن یبار ده بار

به سلامتی ، مبارکمون باشه🤭💝

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۱۴ ماهگی
مامان سپهر🐣 مامان سپهر🐣 ۱۴ ماهگی
مامان آیلا😍 مامان آیلا😍 ۱۲ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۷ ماهگی