بالاخره منم زاییدم😍🥰

#بارداری#زایمان

۱۲ پاسخ

قدم نو رسیده مبارک باشه

مبارک باشه عزیزم بسلامتی برا ماهم دعا کن اولاد سالم بغل بگیریم

مبارکههههه😍

خداروشکر قدم نورسیده مبارککم

کدوم بیمارستان زایمان کردی گلم؟ خوب بود راضی هستی

مبارکه . کدوم بیمارستان ؟ و دکترتون کی بود ؟

بسلامتی گلم منم دلم زاییدن میخواد 😂آبجی من ۲۷ رفتم سنو وزنش ۹۴۰ بود گفتن کمه

ب سلامتی

به به مبارکت باشه عزیزم

قربونت عزیزم ممنونم انشالله شمام بسلامتی نی نی قشنگتون رو بغل بگیری😘
۴۰ هفته بودم خداروشکر هردوتا مون حالمون خوبه

بسلامتی طبیعی یا سزارین

بسلامتی مبارکه چند هفته بودی عزیزم حال خودت و نی نی چطوره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان عشقهای زندگیم مامان عشقهای زندگیم ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 مامان ابوالفضل💕👩‍🍼 ۱۵ ماهگی
مهشید مهشید قصد بارداری
مامان سپهر🐣 مامان سپهر🐣 ۱۴ ماهگی
مامان هانیس مامان هانیس ۱۲ ماهگی
مامان آیلا😍 مامان آیلا😍 ۱۲ ماهگی
مامان آقا صدرا💙 مامان آقا صدرا💙 ۱۲ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی
مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۵ ماهگی
مامان کوچول بچه مامان کوچول بچه ۶ ماهگی