خانما به نظرتون این مثبته؟؟
















.

تصویر
۱۷ پاسخ

بنظرم بله عزیزم

اره مثبته

بله.

برای منم دعا کن
مبارک باشه

سلام گلم مرسی شما خوبی
نه من روز خاصی اقدام نکردم همینطوری شد... ایشالا هرچی خیره عزیزم... بله بچه اولم طبیعی بود

سلام عزیزم خوبی؟ میگم شما برای دختر دار شدن روز خاصی اقدام کردی؟ یا همینجوری اقدام کردی؟ من بچه نمیخواستم فقط 15 سیکلم یه رابطه محافظت نشده داشتم باردار شدم ، دوست دارم دختر باشه🥲

آزمایش دادی؟

مبارکه عزیزم بله

بله گلم ،مبارکه

بله مبارکه عزیزم

بله مبارکه

بله عزیزم مبارکه خانووووم
واسه منم دعاکن 🤲🏻

بله این بی بی چک میگه خودتون آماده کنید دارم میام مامان جون

مبارک باشه مثبت شده😍😍😍

چند روز تاخیر داشتی

مبارکه

بله مبارکه 😍

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان نارگل مامان نارگل ۴ سالگی
مامان پرنیا مامان پرنیا هفته دهم بارداری
مامان دلیارو اراز مامان دلیارو اراز ۴ سالگی
مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی