۷ پاسخ

اگه ران چپت هم درد میکنه سیاتیکه

و اینم بگم عادیه چون شکم بزرگ میشه و فشار میاره به کمر عادیه

ای وای منم اینروزا اونجوری شدم گاهی وقتا بزور تکون میخورم بین رانم و کمرم روی باسن درد میگیره

سیاتیکه

اره سیاتیکه از الان به بعد شروع میشه

طبیعیه هست منم اینجور میشدم

سیاتیک اگ باسنتم هس

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی