۵ پاسخ

من دو سه بار دادم اسهال شد

هندونه خوب نیس

وای نه نده
پسرمن دورازجون بچت،ویروس گرفته بود
بردم دکتر تاکید داشت اصلا هندوانه ندین
هندونه ها نیتراتشون خیلی زیاده

اره چرا نشه من خود هندوانه دادم

آره چرا ک نه

سوال های مرتبط

مامان ARAZ🧸💙 مامان ARAZ🧸💙 ۱ سالگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان mahak مامان mahak ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی